بررسی فرصت‌های اقتصادی صنعت ساختمان در ارمنستان

بررسی فرصت‌های اقتصادی صنعت ساختمان در ارمنستان
    عنوان: بررسی فرصت‌های اقتصادی صنعت ساختمان در ارمنستان چکیده: صنعت ساختمان در ارمنستان طی سال‌های اخیر به یکی از محرک‌های اصلی رشد اقتصادی این کشور تبدیل شده است. از سرمایه‌گذاری در پیش‌خرید آپارتمان گرفته تا خرید زمین، ساخت و ساز، بازسازی و فروش مجدد، فرصت‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم آمده است. این مقاله به بررسی دقیق این فرصت‌ها، همراه با تحلیل چالش‌ها، برآورد سود، و …
ادامه مطلب

بازاریابی در بازارهای کوچک ولی باثبات؛ فرصت‌هایی که در ارمنستان نباید از دست داد

بازاریابی در بازارهای کوچک ولی باثبات؛ فرصت‌هایی که در ارمنستان نباید از دست داد
  در دنیای پرشتاب کسب‌وکار امروز، بسیاری از برندها و کارآفرینان به دنبال نفوذ در بازارهای بزرگ و پرتراکم هستند؛ غافل از اینکه بازارهای کوچک ولی باثبات، مانند ارمنستان، می‌توانند فرصت‌های استراتژیکی منحصر به‌فردی را برای توسعه پایدار فراهم کنند. این کشور نه‌تنها به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، بلکه به واسطه ثبات اقتصادی، قوانین حمایتی و دسترسی به بازارهای اوراسیا، یکی از مقاصد رو‌به‌رشد برای فعالان حوزه بازاریابی، برندینگ و …
ادامه مطلب

اهمیت بکارگیری مدیر فروش حرفه‌ای در کسب و کار

اهمیت بکارگیری مدیر فروش حرفه‌ای در کسب و کار
  اهمیت بکارگیری مدیر فروش حرفه‌ای در کسب و کار در دنیای پیچیده و رقابتی امروزی، وجود یک مدیر فروش حرفه‌ای در هر کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار است. مدیریت فروش یکی از ارکان اساسی هر سازمان است که می‌تواند تأثیر مستقیم بر موفقیت یا شکست آن داشته باشد. در این مقاله، به بررسی اهمیت بکارگیری مدیر فروش حرفه‌ای و نقش آن در رشد و توسعه کسب و …
ادامه مطلب

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ

مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در فروش ، مارکتینگ و برندینگ
    گیمیفیکیشن از عناصر و مکانیزم‌های بازی برای افزایش انگیزه، مشارکت و پذیرش در محیط‌ها و فعالیت‌های غیربازی استفاده می‌کند. این روش به طور گسترده در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش، بهبود سلامتی، ترویج محصولات و خدمات، مدیریت کسب و کار و حتی حوزه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از مزایای اصلی گیمیفیکیشن، افزایش انگیزه و تعامل فعال شرکت‌کنندگان است. با اعمال عناصر بازی مانند رقابت، پاداش، سطوح …
ادامه مطلب

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار

اهمیت ویدیو مارکتینگ در معرفی و فروش نرم افزار
    بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یا تبلیغات ویدیویی یا Video Marketing یکی از شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ می باشد که در جریان آن از فیلم و ویدیو به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود  همان طور که از نام بازاریابی ویدئویی پیدا است، از ویدیو به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. به عبارتی، ویدیو مارکتینگ به معنای تهیه ویدیو (تعیین بودجه، نوشتن فیلم‌نامه، تصویربرداری و تدوین)، تبلیغ آن (انتشار در کانال‌های مختلف از …
ادامه مطلب

با نظریه استفاده از قانون میتوز در تحول فروش آشنا شوید

با نظریه استفاده از قانون میتوز در تحول فروش آشنا شوید
  نظریه قانون میتوز در تحول فروش اولین بار در اواسط سال 2022 از طرف آقای دکتر علی غفارهاشمی در دپارتمان  مارکتینگ انجمن ملی تحقیقات کشور هند مطرح و مورد استقبال بسیاری از کارشناسان این حوزه قرار گرفت . قانون میتوز چیست ؟ قانون میتوز در علم زیست‌شناسی نوعی تقسیم سلولی است که با نام تقسیم دوتایی نیز شناخته می‌شود. زمانی که یک سلول شروع به تقسیم شدن می‌کند طی مراحلی …
ادامه مطلب

گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش

گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش
  گیمیفکیشن و بهینه سازی فروش  گیمیفیکیشن Gamification   یا بازی سازی (که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود) از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.ساده‌ترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی سازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی …
ادامه مطلب

بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !

بیش از گذشته در استراتژی مارکتینگ خود به مدل فلای ویل ( Flywheel ) توجه کنید !
  مدیران و صاحبین کسب و کار تجربه ای متفاوت از رکود اقتصادی به همراه ابهام و ترس از فعالیت های اقتصادی مشتریان خود در مقیاس کوچک تا بزرگ را تجربه می نمایند . کشتی کسب و کار در مسیر طوفانی بزرگ قرار داشته که حرکت و عبور از آن نیاز به توانمندی و اتخاذ استراتژیهای مناسب دارد . در حال حاضر فعالیت‌های اقتصادی کشور  وارد یک دوره نزولی شده و …
ادامه مطلب

فرایند فروش

فرایند فروش
    فرایند فروش برگرفته از کتاب هوش فروش نوشته جب بلانت یک فرایند فروش هفت مرحله ای وجود دارد که عملا در هر موقعیت فروش ، محصول ، خدمت یا صنعتی اعمال می شود . ممکن است مراحل فرعی یا نام های متفاوتی وجود داشته باشند ولی فرایندهای فروش همگی بر مبنای این بنیان هفت مرحله ای است . گام اول : مشتریان جدید را پیدا کنید هر فرایند …
ادامه مطلب

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )

رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC )
  رفتارشناسی مشتری چه اهمیتی در کسب‌وکار دارد؟ (مختصری درباره DISC ) هر فعالیت اقتصادی در هر اندازه و مقیاسی، به شناسایی درست مخاطب خود وابسته است. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs)  یا کسب‌وکارهای بزرگ، همگی به دنبال درک درستی از مخاطبین خود هستند تا با بهترین روش ممکن با ایشان ارتباط برقرار کرده و با کمترین هزینه وی را جذب، حفظ و نهایتاً باعث ارتقای وی به سطح مشتری …
ادامه مطلب